pí.Koryntová
kachne
Zdravím .... chodím, teda spíš hopkám v práci, dělám účetnictví a máte pravdu, baví mě to. Jinak je mi nějak čím dál hůř a právě z nadcházejícího víkendu mám docela strach .... co se bude dít, co se stane a jak bude, už teď mám obavy ať nemám "skrat" a nevyvedu nějakou "hloupost". S psychiatrem jsem se o tom nějak nebavila, spočívalo to spíše o tom jak se cítíte atd. ... a nějak jsem ani nestačila /ani to ze mě nějak nešlo/ svěřit se se vším. Dostala jsem antidepresiva a tím návštěva skončila /samo přišlo i na dotaz zda nechci jed do PL/. Nevím jestli ty pocity nenávisti a strachu spočívájí vysazením toho "všeho" .... ale to tam bylo i dřív, jen jsem se to snažila těmi "berličkami" zahnat, potlačit a vyjít sama se sebou. No uvidíme .... nějak to dopadne. Díky za odpověď a podporu, divím se, že vůbec reagujete, musíte toho mít hodně. Mějte se hezky S pozdravem Katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, škoda, že jste to nezvládla probrat s tím psychiatrem. Obzvlášť, když už tyhle stavy dobře znáte z dřívějška. Někdo na to, aby se rozmluvil, potřebuje víc času. Ale nejsem si jistá, jak vážné mohou být ty hlouposti, o kterých jste se zmiňovala. Před Vámi je víkend. Bojíte se ho. Co budete dělat, když bude mít myšlenky na sebepoškozování? Nebo na něco jiného? Tady je číslo na non stop linku v Praze od Městského centra 222 580 697. Ale jinak zkuste vymyslet, jak tu bariéru mluvení prolomit. Psát Vám o těch věcech jde ... Držím palce a zdravím, Gabriela Koryntová.