pí.Koryntová
kachne
Zdravím .... no ten přetržený vaz mě taky docela štve, hodně mě to omezuje, nějak se mi smůla lepí na paty. V horké koupeli přišlo na řezání, snažím se psát si "deník" pocitů, vypsat se s toho, ale hlavně se snažím fungovat normálně v práci, to mi aspoň na pár hodin hodí myšlenky někam mimo, jenže potom přijde večer a ..... Objednaná jsem na příští čtvrtek. To jste mě potěšila, že ona mě tam poslat nemůže jen doporučit. Já se to chci pokusit vyřešit bez PL. Jenže mám obavy .... začíná to být silnější než já. Pokusím se s ní probrat nějaký ten krizový plán. Jinak mi příjde, že začínám mít strach ze všeho .... s lidí, komunikace, sama ze sebe, protože dělám věci, které nechci. Mějte se hezky S pozdravem Katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, tak Vy chodíte s tím přetrženým vazem do práce? Co to vlastně děláte? Asi Vás to docela baví, nebo se pletu? Píšete si deník - myslím, že je to dobrý nápad. A co jinak? Před Vámi víkend. Víte, říkám si, že takhle rychlé vysazení všech těch berliček, je přeci jenom dost odvážný krok. Bavila jste se o tomhle plánu s psycholožkou, nebo psychiatrem? Psala jste, že Vás k němu psycholožka hned objednala - kvůli antidepresivům. Možná by Vám řekli, že se dá očekávat, že tak razantní krok - vysazení všeho - s sebou přinese i nepříjemnosti. Napadá mě, jestli s tím nesouvisí i ty silné pocity sebenenávisti, strachu ze všeho - jak o nich píšete. Vím, že jste byla za psycholožkou a jste objednaná na příští čtvrtek. Co ten psychiatr? S pozdravem, Gabriela Koryntová.