pí.Koryntová
kachne
Děkuju..... vím, že přes internet se to vyřešit nedá, ale i tak Vám děkuju za podporu /za přes net teda funguje/. Krizový plán? Tak ten jsem se snažila nějak řešit, myslet alespoň chvíli na něco jiného, zabavit mozek, "vyřádit se", vybít tu energii ze sebe. Jenže jsem si přetrhla vaz v koleni /to jsem teď opravdu nepotřebovala/ a tak už jsem nevěděla jak to se sebou vydržet tak přišlo řezání. Mám prostě smůlu, přijde, že čím víc se snažím od toho všeho odpoutat tak se něco stane a já do tohospadnu ještě víc. Mám strach se objednat k psycholožce dřív, mám strach jí vůbec o tom říkat. Co když mě pošle do PL? ...... Já chci s tím vším něco udělat, ale už vážně nevím jak. A taky už nějak přestávám mít "sílu" bojovat. Děkuju Vám moc za podporu. S pozdravem Katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, tak Vy máte k tomu všemu přetržený vazb v koleni? No tomu říkám smůla. Ale tak přeci jen jsou věci, co se dají dělat, i s tímhle zraněním. Určitě Vás něco napadne - horká koupel, domácí práce, sudoku, křížovky, psaní dopisů, deníku, muzika ... A že máte strach objednat se k psycholožce? Rozumím, že se bojíte, že se Vám do toho nechce. Ale ona Vás do PL poslat nemůže. Může Vám to jen doporučit, ale rozhodnutí bude na Vás. Nebo máte strach ještě z něčeho jiného? S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: A na kdy jste vlastně objednaná? Nestálo by za to, domluvit se teď na častějších schůzkách? A co s ní probrat ten krizový plán?