pí.Koryntová
kachne
Vím, stydíte se. Bojíte se o tom mluvit. Připadá Vám to nenormální. Nechcete to nikomu říkat. Je to pro Vás obtížné. A právě proto si vážím toho, že jste mi to napsala. Na druhou stranu, přeci jen aspoň kouskem duše o tom mluvit s někým chcete, jinak byste nepsala. Nebo se pletu? Možná potřebujete jen podpořit, trošku si věřit a nebát se, že by se na Vás někdo koukal jako na blázna. Co Vy na to? Tak v tomhle máte naprostou pravdu a nepletete se. Jenže nechci Vás tím obtěžovat. Jen si nevím rady ...... Omlouvám se ....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Neobtěžujete. Naopak si myslím, že je dobře, že píšete a že se snažíte něco dělat. Je ale pravda, že Vám takhle přes internet moc nepomůžu. Osobní kontakt je sice jakoby víc ohrožující, protože jdete s vlastní kůží na trh, ale na druhou stranu se pak věci hýbou rychleji. Přes ten internet Vás mohu snad akorát vyslechnout a zkusit Vás podpořit do doby, než se uvidíte s psycholožkou osobně. Podobně by mohla fungovat třeba nějaká ta linka důvěry, nebo kamarádka - ten krizový plán. Co myslíte?