pí.Koryntová
kachne
Děkuju za odpověď .... asi máte pravdu, nějaká souvislost v tom určitě bude. Ale já si prostě nemůžu pomoc. Když nešahám po .... tak začnu šahat po sobě.... Řezala jste do sebe. Bylo to poprvé? Nikdo o tom neví? Všiml si toho někdo? Jak ta rána vypadá? Nepotřebovala jste pak ošetření. Ano bylo to poprvé, nikdo o tom neví a ani si toho nikdo nevšiml, nosím dlouhý rukáv a dávám si pozor. Těch ran je několik a na ošetření jsem nešla. Myslím, že je to zbytečné, vždyť se to zahojí a nevím jak by se na to tvářili doktoři. Asi vážně potřebuju nějakou podporu, zjišťuju, že nezvládám sama sebe. Ale co dál? Asi s pravdou ven. Jenže k psycholožce jdu až za týden a mám strach co bude do té doby. Díky s pozdravem Katka

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Katko, přemýšlíte o tom rozumně a to je dobře. Píšete, že k psycholožce jdete až za týden. A z toho týdne máte strach. Co by se mohlo stát? Možná by šlo domluvit si schůzku i dříve, nevím. Asi by to chtělo nějaký "krizový plán", co myslíte? Nějakou linku, kam můžete volat non stop; kamarádku, která Vás podrží, rituál - třeba horkou koupel, jít na procházku, mezi lidi ... nevím, co Vás napadá? Co Vám v takových situacích pomáhá, nebo pomáhalo dřív? Držím palce. S pozdravem, Gabriela Koryntová.