kod646104
aaaninka
Dobrý den,ani si neumíte představit,jak moc jsem vám vděčná,nevěřila jsem,že svěřit se ,dodává takovou sílu a hlavně úlevu,je mi mnohem líp,když vím,že na to nejsem sama,lidé z blízkého okolí mi nerozumí a kdykoliv jsem se zeptala na radu,všichni mne jen odsuzovaly že jsem hloupá když mu stále pomáhám,ale nikdo se neumí vžít úplně do mé situace ,myslím že tohle pochopí jen člověk který se v tom vyzná nebo ten co podobnou situaci sám prožil,.Hned jak vám odepíšu jdu zavolat,potřebuji to co nejdřív protože syn mi volá snad každou hodinu ,a mě to hrozně deptá,napsala jsem mu dnes,po tom co mi napsal že se probudil a má hroznej hlad,že už mu prostě pomáhat nechci ani nemůžu,že měl všechno a i přesto mne okrádal tak at se postará,jenže tohle už jsem řekla nesčetněkrát a pak když jsem ho viděla jsem opět povolila,vím že je to celé špatně ale stále dokola to zkouším jestly tentokrát konečně vydržím,zatím se nepovedllo ale ted mám opět naději ,že to dokážu,. Myslím že odborníci mi dokáží poradit,i když jsem na syna až nezdravě fixovaná ale po pár řádcích od vás ted věřím že to dokáži,ještě jednou vam strašně moc děkuji za rady i za podporu ani nevím jak vyjádřit své díky,přeji vam krásný zbytek dne .s pozdravem K

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Určitě je tohle krok správným směrem. Bohužel je to však jen ten první a ještě jich bude potřeba udělat hodně. Vždycky říkám, že je to tak trochu běh na dlouhou trať. Tak se nelekejte, když by se náhodou něco nepovedlo nebo nevyšlo tak, jak jste si předsevzala. Stává se to! Držím Vám palce, přeju hodně sil, trpělivosti a pevné nervy. A jestli to půjde, udělejte si sama něčím radost. Vždyť udělat takové rozhodnutí není jednoduché a zaslouží si to odměnu. Trestáte se už dost dlouho, co myslíte? S pozdravem, Gabriela Koryntová.