rizika pri vysazeni neurolu
KLARA
DOBRY VECER,CHTELA JSEM SE ZEPTAT,JAKA JSOU RIZIKA PRI OKAMZITEM VYSAZENI NEUROLU ZE DNE NA DEN,KDYZ NA NEM BYL CLOVEK ZAVISLY A UZIVAL HO 3 ROKY,MIN. 1mg.DENNE.NEVIM ZDA JE TO MOZNE ZE TO JDE ZE DNE NA DEN VYSADIT,KDYZ NA NEM VZNIKLA ZAVISLOST,ALE POKUD TO CLOVEK ZKUSI ZE DNE NA DEN,ZAJIMALO BY ME,JAKA JSOU RIZIKA.SLYSELA JSEM,ZE SE NESMI VYSADIT ZE DNE NA DEN,BUD NAHRADIT NECIM JINYM,NEBO SNIZOVAT POSTUPNE DAVKU,DEKUJI ZA ODPOVED.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud neurol užíváte dlouhodobě, tak je rozumné dávku redukovat v postupných krocích. Zvláště, pokud jste jej užívala pro nějaké duševní onemocnění. To proto, že: - stává se že obtíže se vrátí, onemocnění se dekompenzuje a je pak někdy obtížné nasadit znova léky, které by pomohly, opětovná stabilizace bývá obtížná - pokud se vysazují velké dávky, nebo je jedinec disponovaný, mohou být součástí odvykacího stavu i epileptické záchvaty Při postupném vysazování je možné reagovat na zhoršení onemocnění nasazením jiné, bezpečné medikace, závislost nezpůsobující medikace, kterámůže duševní poruchu i vyléčit, také riziko vzniku epi záchvatů je minimální.