aaaninka
Dobrý večer,moc vám děkuji za vaši rychlou odpověd,a také za nabídku že mi doporučíte kolegu z okolí mého bydliště,tedy jsem z Jirkova-Chomutova,.Nikdy jsem si ani ve snu nepomyslela ,že budu nucena vyhledat pomoc psychologa,i když jsem zažila opravdu hodně,vždycky jsemm si i když určitě ne správně dokázala sama poradit,ale tohle opravdu nezvládám,zrovna dnes když je přítel doma a syn ví že mu nemůžu dát ani sklenici vody,tak už mi dnes několikrát volal ,že ma hlad a jestly si může přijít pro něco k jídlu,přítel spal po noční tak jsem mu z okna hodila dvě stovky aby si koupil a najedl se,za dvě hodiny volal znovu ,že potřebuje aspon mouku a olej ,a já musela říct ne protože přítel byl vedle mne.Syn ví,že když mi zavolá takhle večer že pak celou noc nespím a stejně to udělá,no nic,nebudu vás zdržovat a budu moc ráda,když mi nějaký kontakt napíšete,už opravdu nemůžu a jsem na to sama,zřejmě se potřebuji vypovcídat někomu nestrannému ,aby byl objektivní protože to přítel není a já ani nikoho jiného nemám,ještě jednou vám velice děkuji za vaš čas a za ochotu ,K

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, jsem ráda, že se ozýváte znovu. To, co popisujete, je jednoduše vydírání. Chápu Vaše pocity viny i touhu synovi pomoci, ale také rozumím tomu, že pro drogy udělá člověk všechno. Dokonce vydírá i vlastní matku. Pokusila jsem se pro Vás najít nějaké vhodné zařízení, kam se můžete obrátit. I Vy sama se můžete podívat na stránky http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/ a do fulltestu zadat Chomutov. Vyjede Vám hned několik odkazů - doporučovala bych Vám Kontaktní centrum, Chomutov, Hálkova 224, tel: 474652030. Před chvílí jsem s nimi mluvila telefonicky. Podle jejich slov by bylo ideální kdybyste zavolala a domluvila si schůzku. Uvidíte, co všechno budete potřebovat - poradenství, psychologa, terapii... V březnu chtějí otevírat rodičovskou skupinu, takže si budete moc vybrat pomoc, která Vám bude vyhovovat. Moc Vám držím palce a přeju odvahu a sílu, abyste to vydržela a objednala se co nejdřív. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se na konec rozhodla. A kdyby něco, zase se ozvěte.