marihuana a těhotenství
sofca
Dobrý den, jsem asi v 5. týdnu těhotenství. Co jsem to zjistila, přestala jsem marihuanu kouřit. Před tím jsem byla ovšem docela náruživý kuřák.. Chci se zeptat, jestli mé předešlé kouření může mít nějaký negativní vliv na plod...? Děkuji za odpověď...

Odpověděl:
Dobrý den, je dobře, že jste přestala. Pokud budete i nadále od marihuany abstinovat a dodržovat zásady zdravé výživy doporučované gravidním ženám, myslím, že se nemusíte o svůj plod obávat. K abstinenci teď máte určitě dobrou motivaci, ale i přesto to nemusí být snadné. Kdybyste měla dojem, že Vám abstinence může dělat potíže, určitě se znovu ozvěte. Zkusíme Vás podpořit, nebo doporučit nějaké zařízení, kde by Vám mohli pomoci. Přeji hodně štěstí a zdraví. PS Jen pro jistotu: Vyhýbejte se také dalším návykovým látkám - včetně alkoholu a cigaret.