Pervitin a tráva
yxtina
Dobrý den p.Geblerová,,,,tak je to tu a Patrik se ve čtvrtek stěhuje.Vše jsme dnes spolu vyřídili.Necítím žádnou úlevu,že odchází.Možná kvůli manželovi,ten bude mít konečně klid na duši.Je to těžší než jsem si myslela,pro mě teda rozhodně a na Patrikovi je také vidět,že mu to není lhostejné,že odchází.Myslím si,že to bere tak,že jsme se zbavili odpadu,,,,i když on i já cítíme,že nás to bolí.Sedím tu,píšu vám a slzy mi tečou jak hrách.Proč jsem taková?...tolik mi ublížil,tolik hádek a stresů za ty roky a já?,,Já ted brečím,že jde z domu.Nikdo mě nevidí,nechci aby mě někdo viděl,mé slabošství.Vím,že je to pro dobrou věc,,,je mi to jasné a nešlo by to takhle dál.Kdyby zůstal nic by se nezměnilo,,i když on tam třeba bude fetovat dál,ale nebude tu krást,nebudou hádky,atd.Víte ono by to bylo lehčí,kdyby to byl normální kluk,co chodí do práce,,má koníčky,atd.Neumím si představit,jak tam bude žít,,,je to ubytovna plná floutků,alkoholiků a pár lidí co přišli o střechu na d hlavou.Asi to přeháním,nebo jsem tak už přecitlivělá,,nevím,Mějte se krásně a díky vám všem za to,že tu jste.S pozdravem Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, situace se u Vás mění, a já doufám, že tentokrát Patrik odejde, že najdete tu sílu a dotáhnete Vaše letité snažení do konce. Rozumím, že to není jednoduché. Přestože to bolí, děláte pro Patrika pravděpodobně to jediné, co teď může zabrat. Tak vydržte! A to, že je Vám smutno, že Vás bolí, kam až to celé zašlo, není slabošství. Připravte se na to, že to ještě bolet bude. Bohužel ale tím, kdybyste povolila, by ale ta bolest nezmizela... Vím, že se opakuji, nicméně v tuhle chvíli si opravdu zajděte za tím psychologem, kterého už máte vyhledaného a pokračujte tam. Přes poradnu už pro Vás v tuhle chvíli opravdu nejsem schopna udělat víc. Hodně síly, držím palce zejména zítra a v následujících dnech, kdy to bude asi nejtěžší. Držte se!