Julie
Dobrý den,chci se zeptat,jestli je možné, že když si zahulím, připadám si úplně blbá. Jako prostě IQ 0.Nejsem schopná reagovat,na každýho jen koukám a oostatní si o mě musí opravdu myslet, že nejsem moc chytrá. Což mě samozřejmě štve.Dřív jsem hulila víc a nic.Byla jsem v poho.Je možný že mě to jen nějak zasekalo,že mám po tom halušky a paranoiu nebo je možný že je to známka fakt toho, že jsem třeba hloupá?Je fakt, že všeobecnej přehled moc nemám,leč střední a vyšší škola vystudovaný.Taky jsem 4 měsíce smrkala piko, 1 až 2x do týdne.Tak možná najednou velkej nášup,předtím totiž jen tak rok hulení. Fakt je ten,že jsem najednou jinej člověk, ta tam je veselost, bystrost a komunikativnost...díky za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím. Vzhledem k tomu, že máte vystudovanou střední školu, nebudete nejspíš hloupá. Napadají mě dvě možná vysvětlení, která se nemusí vylučovat. Může jít o Váš subjektivní pocit, který pod vlivem marihuany proižíváte. Na druhou stranu je pravda, že užívání marihuany má i svá rizika. Je mezi nimi riziko spuštění psychické poruchy. Nebývá to časté, ale může se to stát. Někomu užívání marihuany rozjede silné deprese nebo schizofrenii. Ne vždy to však musí být tak dramatické. Někteří lidé mohou trpět jen slabějšími příznaky těchto nebo jiných onemocnění. Doporučila bych Vám proto marihuanu okamžitě vysadit. Stejně tak i pervitin. Nějakou dobu - měsíc, dva - si dát naprostou pauzu. Uvidíte, jestli se Vaše pocity změní. V případě, že budou přetrvávat, obraťte se na odborníka. Psychologa nebo psychiatra. Jestli to bude možné, zkuste se užívání marihuany, halucinogennů i amfetaminů vyhnout. S pozdravem, Gabriela Koryntová.