krize 2
fetnička
Dobrý večer, no to teda děkuji,ale asi mi to moc nepřidá. Né,pardon omlouvám se jestli jsem hrubá...to sem vážně nechtěla... Asi né třeba,ale určitě...jen ten první krok!!! Asi ten nejtěšší...

Odpověděl: Jana Justinová
To je pravda, určitě je to jeden z těch nejtěžších kroků na dlouhé cestě. Ale věřím, že i ty opakované snahy Vás k němu pokaždé o trochu přiblíží. Jen jestli to není zbytečně bolestivé. Chtěla jsem Vás jen trochu popíchnout, což se evidentně podařilo :) Tak třeba se kromě naštvání na mě - určitě oprávněné, máte pravdu, mě se to říká, když nic takového nemusím podstupovat - tak trochu už naštvete i na sebe, že sama sebe pořád vyčerpáváte spoustou pokusů a nápadů, když by to snad šlo udělat jednodušeji...