perník-škola
lucie
Dobrý den,mám problém,vím,že mnoho lidí svádí braní drog na závažný důvod a jsou to jen výmluvy.Ale já mám před maturitou a nikdy jsem se ve škole neučila,a procházela s taháky atd.ale teď mám celkem depky,a musim se učit. Asi před rokem jsem u přítele našla peří,a dala si,celou noc jsem se bavila,pak jsem si koupila svůj pytlík,ale dávala si ,malou,tak jednou do měsíce,abych se jednu noc mohla učit. ale teď už asi od října jedu celkem často,dám si večer na učení, ale pak musim i ráno.jinak bych někde usla.a to pak jedu i 4dny v kuse..pak o víkendu mám pausu to vždy spim a jím,ale taky si někdy musim dát,protože nejsem schopna se jinak probrat. Ale asi od listopadu si ráno dává opravdu každý den.at celou noc spím,nebo ne.ale dám si jen ráno a pak už ne,v noci spim a pak zas ráno.A celý den funguju.A když se potřebuju učit,tak pak i večer.ale před 14dni už jsem neměla a stejně jsem nemohla spat. a poslední týden jsem začala pozorovat,že to přestáva fungovat,když si dám,tak jsem stejně unavená a můžu jíst,usínám atd.prostě jako bych si nedala.a vím,že to není kvalitou!!!No a protože se potřebuju učit,tak jsem si už koupila jehly,dokonce jsem si už píchla,ale nepovedlo se,asi,bolí mě ruka,a nic to neudělalo,možná je to teda taky tím,že přesně nevim jak na to??? (příprava,množství.atd)to bych chtěla poradit,abych si ještě krom toho že si píchnu,něco neudělala.a vážně se mi nechce za lidma,co vědi. a pak to, proč už šňupání nefunguje.ale asi tušim,že je to tím,že tělo už si zvyklo. Nejhorší je,že lidi berou,aby se mohli bavit,a uživat si,ale já na tom vážně nikde nebyla,jen sedím u stolu a snažim se učit. ale vím,neni to omluva. prosím o rychlou odověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud chcete psychostimulancia takhle užívat, tak platí: Malé dávky a jen nárazově, krátkodobě před duševním výkonem, pak vysadit. Nikdo z těch, co berou pervitin jako drogu (to je to co teď děláte vy) žádný obstojný výkon nepodal. Prostě to nejde. Pokud berete stimulancia s denní frekvencí tak přestávají fungovat, ony proto, aby fungovaly, potřebují nějaké rezervy, které můžete mobilizovat, abyste podala lepší výkon. Vy už žádné rezervy nemáte. Zkuste abstinovat alespoň měsíc, ale nepočítejte s tím, že pak budte zcela v pořádku. Než se dáte po několika měsících takového užívání do kopy - tak to trvá taky několik měsíců. Musíte s tím počítat a podle toho se chovat. Jinak neodmaturujete. P.s. Pokud jste uvažovala o dalším studiu na VŠ, tak se napřed zbavte pervitinu.