překvapení od kámošky
Lili
známa holka...chodí do vedlejší třídy do prvního ročníku střední školy...dneska jsem se od kamarádky, která je s ní na intru, že ta slečna šňupe pervitin, má prý problémy s přítelem a tak to řeší touto cestou a je taky velmi nepříjemná na okolí-dělá rozbroje mezi holkama na intru a různě je pomlouvá...já bych jí ráda pomohla...za čtrnáct dní s ní jedu na lyžák a budu s ní na pokoji...co mám dělat??? Měly bychom s mojí spolužačkou napsat třeba anonymní dopis do školy, aby se to prostřednictvím školy dozvědeli její rodiče? Předem děkuji za odpověď...Lili

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, jestli jste zrovna v situaci, kdy byste jí mohla nějak pomoci. Jestli jsem to dobře pochopila, tak tu holku vlastně zatím vůbec neznáte. Zkuste tedy počkat, až se s ní seznámíte. Je taky dost možné, že zjistíte, že to vůbec není pravda a pak by nějaké dopisy udělaly zbytečně jen spoustu problémů. Pokud opravdu má problémy s drogami a Vám se to na lyžáku potvrdí, asi bych jí řekla, že o tom vím a že přemýšlím i o možnosti dopisu. Uvidíte, jaká bude její reakce. Pokud by Vás její braní drog nějak ohrožovalo, určitě máte právo řešit to se školou. Pokud se ale bude chovat na lyžáku úplně normálně, asi bych to nijak neřešila, protože opravdu jen těžko zjistíte, kde je pravda. Jestli máte pocit, že by mohl být nějaký problém přímo na lyžáku, zkuste se domluvit na bydlení s někým jiným.