pervitin
yxtina
Tak jsem tu zas a předem se omlouvám,,,,jo,zapoměla jsem pozdravit,,dobrý den p.Geblerová.Včera jsem byla plná nadějí a dnes jsem tam kde jsem byla.Patrik přišel z práce už zfetovanej,zřejmě h ned po práci dostal peníze na ruku a šel si koupit.Což jsem nevěděla o těch penězích,tvrdil,že je dostane dneska,ale nevěřila jsem mu moc.Převlékl se a šel ven,,,přišel ve 2 v noci,,,ráno vstával jako do práce,nachystal si věci,chtěl na svačinu,,,já blbec mu dala rozměnit 1000 kč,,,máme obchod vedle v baráku.Už se samozřejmě nevrátil,,,říkala jsem mu,že at ho nenapadne,že se nevrátí s penězma domů,,,prej né,nejsem padlej na hlavu.No a co ted,,,čekáme na tu ubytonu,,,ještě tak 14 dní.Já jsem v marodním stavu,takže ted chodit pro radu nikam nemohu,,,mám kontrolu za 3 týdny,,nemohu se jen tak sebrat a jet k psychologovi,nebo tak.Vzal mi klíče od bytu,od pokojů.Nemohla jsem jít na kontrolu k lékaři,musela jsem dceru nechat doma.Manžel je v práci a když mu řeknu,že mě vzal o 1000 kč i s klíčema ,zavolá policajty,ty udělají zle,jako vždy.Víc škody jak užitku,,,nebo ho nemám pouštět domů?,,je mi z něj zle,,už je to trapné!!!Nemůžu přeci nechat jen tak,že mě zas okradl,,,,ještě 14 dní a pak se tam na tý ubytovně třeba zblázní.Já jsem nejdřívě chtěla až příde mu říct,že at jde zpátky do práce a ty peníze vrátí,nebo že se nebude doma stravovat,,vůbec!,,,,mějte se,s pozdravem Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, nejdříve k Vašemu předchozímu dopisu - oceňuji, že jste si sehnala kontakt na psychologa, snad se brzy uzdravíte, abyste tam mohla (nebo mohli s manželem) dojít. Vidím, že situace je stále stejná, pořád dokola, nic moc se nemění. Kam zmizelo Vaše odhodlání? Co se stalo, že Vaše rozhodnutí odkládáte na další a pozdější dobu? Patrik rozhodně nečeká. Chová se pořád stejně, i když byste ráda viděla, že to tak není, že se lepší. Proč by měl...? Aleno, přestože je to Váš syn, je fakt, že Vás okradl o dalších 1.000,- Kč a navíc Vám sebral klíče, v podstatě Vás doma uvěznil. Je docela srozumitelné, že by Váš muž na něj zavolal policii. Pokud chcete situaci nějak řešit a netočit se stále v tom samém kruhu, řešte to hned, jasně a důsledně. Co bude jinak za 14 dní...? Držím Vám palce. Hodně štěstí...