pí.Koryntová
kachne
Dobrý den ... Tak už návštěvu u psycholožky mám za sebou. Bylo hodně obtížné bavit se o sobě a o svých pocitech, nevěděla jsem jak je popsat. Problém nastal při výkladu životních situací, které mě potkaly.Bylo to hodně bolestivé. Třepala jsem se tam jako "ratlík". Paní psycholožka byla ale strašně příjemná, hned mě objednala k psychiatrovi ohledně okamžitého nasazení antidepresiv. Samozdřejmě mi řekla, že mám okamžitě přestat pít, kouřit trávu, dopovat se práškama. Nevím jestli tohle všechno zvládnu, ale pokusím se to nějak vydržet. Hezky jsme si popovídaly a paní doktorka mi oznámila, že jsem na nějaké hraně, že pokud s tím nepřestanu tak spadnu dolů a že to by bylo zlé. ??? Začala mluvit dokonce i o psychiatrické lečebně pokud to nezvládnu a pokud antidepresiva nezaberou a ty že zabírají až tak za 2-3týdny a do té doby se musím "držet". Tak se pouštím do boje, mám s toho strach, bojím se, že to nezvládnu...... Mějte se hezky S pozdravem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Tak to smekám? Udělala jste velký krok - zvládla jste tam zajít a dokonce jste o sobě mluvila, i když to nebylo snadné! A teď se Vám v hlavě honí asi spousta otázek a myšlenky na léčebnu atd. Máte z toho všeho strach. A je to nejspíš přirozené. Kdo by se takových slov nebál? Psychiatr, na hraně, se vším přestat, léčebna, čekání 2-3 týdny, antidepresiva!!! A ono to doopravdy nebude nejjednodušší. A možná to nepůjde hnedka všechno změnit. To ale není tragédie. Takové velké změny se nemusí povést hned ve všech směrech na poprvé. Ale jak sama říkáte: "pouštíte se do boje". Nejste na to sama - máte přátele a dokonce se teď můžete obrátit na psycholožku nebo psychiatra. A hlavně: chcete něco změnit! Asi přijdou chvíle, kdy Vám bude všechno připadat hodně obtížné nebo skoro nemožné, ale také přijdou okamžiky, kdy budete mít ze sebe radost. A ty budou postupně přibývat. Držím Vám palce a přeji hodně trpělivosti a sil!!! Ráda se dovím, jak se Vám daří. A kdyby něco, klidně se ozvěte. S pozdravem, Gabriela Koryntová.