Plastik,hašiš
Girl
Dobrý den!!! Tak chtěla bych se zeptat ... už 8 měsíců hulim trávu a je to celkem i fain...Příjde mi to prostě taková sranda i když vim že se to nesmí a docela si sem nejistá i když vám to tu vypovidam mno...ale Za tu dlouhou dobu co jsem na ty trávě tak sem zjistila takovou ne moc dobrou vec...Hulíme s kámoškou skoro každej den kromě víkendu mno někdy i o víkendu ale spíš víkend máme volný...Mno a dnes jsme chtěli hulit zas ale nesehnali jsme trávu...a byli jsme strašně naštvaný,prostě úplně bez nálady byli jsme děsně znuděný a nevěděli co jineho dělat mno nakonec jsme to nejak tak prezili a tet se klepu aby jsme zitra neco sehnali ...mame neco slibenyho tak snad to vyjde :( Mno a po tomdle dnu sem prisla na to ze kdyz nemame travu tak sme proste uplne vedle,nedokazem se bavit jinak nez bez trávy a to me desne stve ...drive sem takova nikdy nebyla porad sem vedela co budu delat a tet furt jenom trava trava trava...a kdyz neni tak ten den za nic nestoji!!!Ale já taková byt nechci ...Byla bych klidná kdybych treba hulila ale nechci bejt tak strasne nastvana nesvá,kdyz nemam travu nechci na ni bejt zavisla a já se bojim ze uz na ni zavisla jsem vim ze zavisla na trave muzu bejt jenom psichicky ale ani to já nechci a myslite že už je pozde na to abych se vyhnula zavislosti?A navic tet s Kamoskou chceme vyzkouset neco jinyho :Hasis bo plastik bo tak neco...Proste neco silnejsiho...ale nikdy NE fakt Fet to je uz moc ...Děkuju ....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ještě jednou Vás zdravím, možná se pomalu dostáváme k věci - teď už to vypadá, že není zdaleka všechno v pořádku. Jste naštvaná, že když nemáte trávu, nedokážete se bavit, nudíte se, bojíte se, že druhý den nebude apod. Právě takhle začíná psychická závislost, jak sama dobře píšete. A to, že o tom přemýšlíte a že se Vám to nelíbí, je první krok potřebný k tomu, aby se to změnilo. Na druhou stranu chcete vyzkoušet něco jiného - silnějšího. Mluvíte o hašiši, plastiku. Nevím, co přesně myslíte plastikem, ale budiž. Spíš mě napadá jedna otázka, kde vlastně podle Vás začíná to, čemu říkáte FET? Jak myslíte, že vypadá příběh člověka, který se dostane k fetu? Nehulíte sama, ale s kamarádkou. Co spolu máte společného, kromě hulení? V čem si ještě rozumíte? Určitě jste ve svém životě vyzkoušela i pár jiných věcí, které Vás bavily. Co Vám brání se k nim vrátit? Možná si podobné otázky kladete v současnosti i Vy. A možná by nebylo na škodu probrat je s někým, kdo s Vámi denně nehulí. Co Vy na to? S pozdravem, Gabriela Koryntová.