pí.Koryntová
kachne
Dobrý den ... Děkuju za odpověď, o psychické závislosti jsem nevěděla a nějak mě napadá jestli to není ještě horší jako ta fyzická? No víkend jsem chtěla zvládnout bez těch "berliček" a byly to docela muka, bylo mi strašně a tak jsem zase raději šáhla alespoň po lékách. Má situace se mi nelíbí a nechci aby to takhle dál pokračovalo, příjde mi totiž, ža jen přežívám a nežiju. Divné, že? A tak jsem se objednala k psycholožce .... jdu hned zítra ráno a beru si raději doprovod ať zase zbaběle neuteču. Vůbec nevím co bych jí měla říct. Těžko se mi mluví o pocitech, problémech a ještě jí říct co všechno beru a co dělám mi přijde strašně trapné. Ne, že bych si myslela, že k psychologovi chodí jen "blázni" ..... já si pořád říkám, že mi nic není, že to všechno zvládnu sama a chudáka psychologa budu zatěžovat, když má určitě plno případů a jistě důležitějších a já ho jen budu zdržovat. Já už si vážně někdy připadám jak "debil" S pozdravem ....

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Říkám si, že jste se do toho pěkně pustila. Objednala jste se k psycholožce a navíc jste si zajistila doprovod! Musí to chtít kus odvahy. K té návštěvě a Vašim obavám, že budete chudáka psychologa jen zatěžovat, můžu říct jen jedno: lepší se na něj obrátit teď, než později. Tyhle problémy se časem spíše zhoršují. A jestli už dneska máte pocit, že se Vám Vaše situace nelíbí a nechcete, aby to tak pokračovalo dál, proč s tm tedy nezkusit něco udělat? První krok už máte za sebou - objednala jste se, domluvila jste si doprovod. Teď ještě vejít dovnitř a překonat strach z mluvení o sobě, svých pocitech a problémech. Takový strach je normální a prožívá ho spousta lidí, kdeří se chystají za někým zajít. Ale nakonec si nejspíš řeknou, že to aspoň zkusí a uvidí. Pořád Vám držím palce. A budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo. S pozdravem, Gabriela Koryntová.