Je to možne?
Girl
Jěště mám dotázek...Dyš někdo hulí třeba i každej den bo prostě často,tak jestli na tom může být zavislý natolik že by musel jít se někam lecit...diky za odpoved P.S.Jsem notorik,když se děsně těšim na dalši brko až si ho dám bo miluju zhulený stavy a hulíci lidi?A hulim mno...často často...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím, bohužel u nás se moc o léčbě závislosti na marihuaně nemluví. Nicméně pravdou je, že už jsem se v praxi setkala s lidmi, kteří vnímali své užívání marihuny jako závislost a měli zájem o léčbu. Zpravidla jim bývá doporučivána AT poradna (Alkoholicko-toxikologická poradna - v každém okresním městě nějaká je) a kontakt s psychologem nebo psychoterapeutem. Ale podle toho, co píšete, to vypadá, že si zatím hulení hlavně užíváte. Nebo se pletu a vidíte, že už něco není v pořádku? Přemýšlíte o změně? S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Co si myslíte o lidech, které nezajímá nic jiného než hulení, zhulení lidé a nemyslí na nic jiného, než na to, až si zase zahulí? Jak dlouho se dá takový život žít? A bude to tak zábavné vždycky? Co Vás vlastně kromě hulení baví?