pernik
trubka127
Neberete to nitrozilne,ale i tak stejne je to problem,mam takovy pocit,ze on si to ani neuvedomuje a dela si legraci z toho ze na tom neni zavysly,neverim tomu,vite ja sem ten typ cloveka,kterej ma k drogam velky odpor,asi protoze vidim,jak nechci zkoncit,nejhorsi na tom celem je ze ja ho mam opravdu rada a tohle me nici,kdyz to vidim.Mluvila jsem s nim o tom a vite co mi rek?co ma pry jinyho delat,ze by se jinak nudil,omlouvam se za ten to vyraz,ale nevim jestli je dopravdy tak stupidni ze ani nevi co to s nim dela.dekuji napiste

Odpověděl:
Dobrý den, jak vidět, váš přítel své braní pervitinu jako problém nevnímá a je to pro něj zábava. Což neznamená, že dříve či později nemůžou být věci jinak a z pervitinu se pro něj velký problém nestane.(Více o pervitinu v rubrice "stimulační drogy-pervitin" na těchto stránkách). Ale za současného stavu ho k abstinenci budete zřejmě přesvědčovat dosti obtížně. Takže mám dojem, že teď je to hlavně na vás a na tom, nakolik je pro vás partnerský vztah s člověkem, který by se bez pervitinu nudil a odmítá se ho vzdát, přijatelný. A také je jen na vás, jaké si stanovíte hranice, zda se přítele budete snažit přesvědčit, aby toho nechal (což bude pravděpodobně marná snaha, která vás bude jen zbytečně vyčerpávat), zda mu budete braní tolerovat či zda takový vztah ukončíte. Ze zkušeností, které máme, je zřejmé, že vztahy, kdy jeden z partnerů užívá, nebývají zrovna perspektivní ani uspokojivé. Tak dobře zvažte, jak to chcete dál. A buďte na sebe opatrná. To mé upozornění z minulé odpovědi, abyste nezačala brát také, pořád platí. I když píšete, že máte k drogám odpor, stát se to může. Hodně štěstí. J.