dotaz
Rubi
Moje kamarádka je strašně fascinovaná drogami, stále si o tom něco čte, kouká na filmy, poslední dobou se s ní už o ničem jiném, než o drogách bavit nedá. Vím 100%, že nic kromě kouření cigaret a občas trávy nedělá / nebere. Chci se zeptat, jestli si myslíte, že je to normální, nebo jestli má šanci do toho spadnout?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, taková fascinace drogami je asi v určitém věku celkem běžná. Někdo zůstane u teoretické roviny, jiný to musí i sám na sobě vyzkoušet. Šanci do toho spadnout tedy určitě má, ale její zájem zas tak moc tyhle šance nezvyšuje, pokud to vezme za dobrý konec. A ten může být třeba i to, že bude pracovat v zařízení, kde se mění stříkačky a jinak pomáhá uživatelům.Co se týče odborníků v téhle oblasti, někteří se o drogy zajímají méně a jiní více "fanaticky", do určité míry ale určitě, jinak bysme se tomu nevěnovali...