trawa
aninewim
dobry den, kde by mi mohli pomoct se zavislosti na marihuane ???a je to vubec mozne aby byl clovek zavislí na trawe???vim, ze proste bez hulení to neni ono ze kdyz to nemam, tak vidim vsechno cerne....a je to cim dal tim horsi...mivam i depky Poradte co mam delat???

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Byť se konopné drogy obyčejně mezi uživateli považují za látky, které jsou víceméně neškodné, není to tak úplně pravda a marihuana (výjimečně) může vyvolat psychickou závislost a také může katalyzovat rozvoj psychických onemocnění (úzkostné a depresivní stavy, v horším a méně častém případě i psychotické stavy). Těžko mohu posoudit z Vašeho dotazu, jak jste na tom se závislostí na marihuaně, případnými psychickými obtížemi, které mohou s jejím užíváním souviset a jaká je celkově Vaše životní situace. Možná, kdybyste napsal/a o sobě něco víc, tak bychom se mohli dostat dál. K tomu, abych Vám mohla třeba doporučit kontakt na někoho z kolegů, na které byste se mohl/a v souvislosti s kouřením trávy a dalšími trablemi obrátit, potřebuji o Vás vědět nějaké podrobnější informace - např. odkud jste, kolik je Vám let, jak dlouho marihuanu kouříte a jak často, jaké máte zázemí (rodina, práce/škola), jestli máte nebo jste v minulosti měl/a nějaké závažné zdravotní či psychické potíže. Zkuste mi napsat víc, a určitě něco vymyslíme. Zatím držím palce a věřím, že najdeme nějaké řešení.