Alkohol
sisi
Můj kamarád je mu asi tak 16 let v březnu 17 je zavislej na alkoholu a říkal že abych to nechala mezi náma a že kdybych na nějakou radu přišla tak abych mu jí řekla prosim vás poradtem mi.Protože mu chci s kamarádství pomoct protože jsme nerozluční kamarádi.

Odpověděl:
Dobrý den Sisi, jste hodná, že se takhle o kamaráda zajímáte a chcete mu pomoct. Takhle je ale bohužel dost těžké něco poradit, jelikož těch informací od Vás opravdu moc nemám. Záleží na tom, kolik alkoholu pije, jak často, s čím vším má pití spojené,... apod. Jestli mu chcete nějak pomoct, zkuste ho nasměrovat na nějakého odborníka. Pro začátek mu můžete dát třeba adresu naší poradny (je lepší, pokud s tím chce něco dělat, aby se ozval sám). Nevím, odkud jste, ale když mi Vy nebo Váš kamarád napíšete nejbližší větší město, dám Vám kontakt i na nějakého odborníka pro osobní nebo telefonický rozhovor. Pokud s tím ale nic dělat nechce, Sisi, je mi líto, ale moc toho asi nesvedete. Můžete mu ale sdělit, že pokud bude se svým problémem něco dělat, že ho podpoříte... Stačí takhle?