Marihuanova parta
Pavlis
Ahoj potrebuju poradit sme parta 4 lidi kteri pravidelne kouri marihuanu prez tyden jednoho j. dene prez vikend min.3 max.? Nekteri pracuji, jini chodi do skoly. Zname se prakticky od skolky. Ted budu koncit v praci a ostanim to take taky vychazi, jeden dela maturu druhy konci v cervnu.Chcem se prestehovat do jinyho mesta. Mam pocit ze to bude to sami co do ted. (uz to kourime ani nevim proc) Chci prestat, ale chtel bych to taky od kamosu. Nejsem "vudce“ takze nemam na ne takovy vliv. Co mam delat abych je nestratil, ale na druhou stranu abych je nevidel a hned mel jako podminenej reflex ubal to? Je to vubec mozne aby jsme se odstupem casu dal schazeli a nekourili?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, pokud spolu denně hulíte, tak je dosti pravděpodobné, že se tohoto reflexu budete zbavovat jen obtížně. prostě je to vaše hlavní zábavy, hlavní důvod, proč se scházíte. Když změníte prostředí, tak se to bude dít znova. Pokud chcete, aby to bylo jinak musíte měnit to, co společně děláte. To pak má jistou šanci na úspěch, tedy pak je jistá šance, že se budete scházet i kvůli něčemu jinému. Ohledně tripa - nedoporučoval bych jej užívat jinak, než za bezpečného setu a settingu. Tedy, odložte to spíše po maturitě, jinak se může stát, že se místo maturity budete léčit na psychiatrii. Optimálně se LSD vůbec vyhněte. Rozhodně si však prostudujte co nejvíce o látce samé a o tom, jak se chovat při intoxikaci. Doporučuji knihu dvojice alpert-leary. :-)