pervitin
sybyla
Dobrý den..ted jsem sice před minutkou psala,že jste mi neodpověděli,ale omlouvám se už jsem to našla..děkuji za podporu...dost mě to ted pomůže,když vím,že dělám dobrou věc.Vím,že ted nepovolím,Patrik opravdu půjde z domu,,,,asi bych potřebovala pomoc a podpořit i já od někoho.....nechci manžela zatěžovat..už!!!..ani se nechce o tomto problému bavit,,,po té krádeži doma a vyloupení pokoje-dcery,je silně averzní na Patrika a nechce mu pomáhat si zařídit ubytovnu atd.Je to i pochopitelné..říká-pomoc mu,zařid mu to,ale semnou už nepočítej..dost,že ho pořád živím!..manžel si myslí,že jeho odchodem je pro něj věc vyřízená,,,Patrik mu zmizí ze života-myslí tím navždy a on už s ním nikdy nechce mít nic společného...myslí tím,že kdyby někdy přišel k nám jako za mnou,tak když on nebude doma.Sice mi to vadí,ale to je asi ted jedno.Hlavní je,že se bude muset starat sám a možná ho to donutí.Prosím vás ještě o radu,nebo o to jak se zachovat.Patrik neustále chodí za tou Helenou,asi jí nadává,napadá-snad jen slovně,,,ona má jiného a ted před chvílí mi volal její otec,že tam patrik dnes byl,bouchal silně na okno,málem ho rozbil,nadával Heleně sprostě a že prý ještě jednou,že mu rozbije hlavu a půjde si sednout do basy,žeto odskáču i já..moc mu nemůžu vysvětlit,že já za to nemohu.Dnes byl úplně mimo..říkal,že se zabije,že už nemůže dál,že spí ona s jiným.Je to na tom psychicky dost zle....domlouvala jsem mu,at jde semnou k lékaři na psychiatrii,nebo do káčka,nebo že mu vyřídím komunitu,že je na tom zle.Všechno odmítá.mám strach,že si něco udělá,nebo jí..nevím...nezlobte se,že jsem se zas rozepsala.a věřte tomu,že jste mě svou radou pomohla k tomu,abych necouvla...díky moc..alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, jsem ráda, že jste teď tak odhodlaná. Držím Vám palce, ale zároveň chápu, že potřebujete podporu. Vím, že jste už před časem někam zašla, ke svému známému do K-centra(?). Můžete zkusit zavolat nabo znova zajít tam, určitě Vám i poradí, na koho se přímo obrátit (myslím, že v tomhle ohledu je lepší chodit k "neznámému" člověku). Pokud by s tím byl nějaký problém, napište, já se pokusím nějaký kontakt v Mostě (je to tak?) sehnat. Opravdu si myslím, že osobní kontakt je pro pomoc a podporu vhodnější... Co se týče Patrikových problémů, ať už vztahových nebo jiných, v současné chvíli je to jen a jen na něm. Jsem přesvědčena, že moc dobře ví, na koho se obrátit v případě potřeby pomoci se zařizováním léčby apod. A že do K-centra trefí sám. Chápu, že je Vám nepříjemné, že Vám otec Heleny vyhrožuje. Ale jestli tam Patrik rozbíjí okna, může na něj klidně zavolat policii. Patrik je dospělý člověk, Vy v tuhle chvíli jeho chování ovlivnit nemůžete. Nikdo nemá právo Vám kvůli tomu jakkoliv vyhrožovat. Aleno, teď to bude potřebovat opravdu hodně síly. Nebojte se zajít si pro pomoc a pro podporu, já Vám budu držet palce. Držte se!