Závislost???
Majka
Dobrý den zhruba 3 měsíce beru víkendově pervitin ,není pravidlem každý týden,chci se jen zeptat jestli mi hrozí závislost.jedná se o užívání jen na párties v běžných dnech pomýšlím na pervitin minimálně....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin je návyková látka, která má dost velký potenciál závislost vyvolat. Pokud berete pervitin tři měsíce, (zatím) rekreačně o víkendech, tak jste na dobré cestě se k závislosti dopracovat. Jinak byste asi neměla potřebu se na možný vznik závislosti ptát. Vím, že byste se asi ráda ujistila, že tak, jak pervitin nyní berete, je to ještě v pohodě a získala od nás vlastně tak trochu povolení, abyste mohla brát dál, i když už asi sama máte pochybnosti a cítíte, že pervitin nepřináší jen a jen zábavu. To Vám ale ani já ani nikdo z mých kolegů dát nemůže. Nezbývá než doporučit, abyste se nad tím přec jen trochu zamyslela, abyste si řekla, jestli Vám to za to stojí, co Vám pervitin vlastně dává a proč se nedokážete/nechcete/neumíte bavit na parties bez něj... Dlouhodobé, bezproblémové a kontrolované užívání u pervitinu není dost dobře možné. Takhle prostě tento typ drogy nefunguje. Může se právě proto stát, že za dalších pár měsíců už to nebude vypadat s Vámi tak, jak to vypadá teď. Vím, že se ten life style, který máte, těžko opouští a že i tři měsíce zkušeností s pervitinem mohou dát dost zabrat co se týče obtíží s jeho vysazením, ale zvažte to. Pravděpodobnost, že se dostanete do průseru, je dost velká... Držím palce.