Marihuana skrytá v cukroví
11022007
Dobrý den, bohužel jsem minulý týden snědla jídlo, ve kterém byla marihuana. Údajně mělo jít "pouze" o marihuanu, ale účinky byly hrozné. Bylo to v takovém jakoby vánočním cukroví a jeden ks byla prý maximální dávka na jeden den. Snědla jsem jich nevědomky asi 4-5. Slyšela jsem o tom, že drogy jsou zjistitelné v moči ještě po půl roce od užití. Proto bych se ráda zeptala, zda je to pravda a po jaké době nejdříve mohu usednout za volant. Tím myslím, že se může stát, že sice já nezpůsobím dopravní nehodu, ale při vyšetřování policií mi drogu zjistí a ještě přijdu o řidičák. Také bych už nerada ohrozila sebe i druhé. Jsou nějaké zdravotní následky a rizika? Velmi děkuji za zodpovězení dotazu a ráda bych všechny před jakoukoli drogou varovala. (X 24 let)

Odpověděl: Jakub Minařík
po týdnu by již neměli být v krvi přítomny žádné účinné látky, takže řídit můžete bez obav. Testy sice ještě mohou být pozitivní, ale při podrobnějším vyšetření by se mělo ukázat, že k ovlivnění již nedochází, hodnocení by tedy mělo dopadnout ve váš prospěch. Ohledně vaší schopnosti řídit - záleží na tom, jak se cítíte. Pokud již normálně, tak řídit můžete. Pokud se ale necítíte dobře, tak ještě vyčkejte. testy by se měly negativizoivat tak max do 14 dnů, ověřit to můžete testem z moči, který zakoupíte v lékárně. Ohledně vašeho zážitku, muselo to být nepříjemné. Ten kdo vám jídlo s konopím podstrčil a nebo si neohlídal, aby k podobné situaci nedošlo, je blb. Dáma promine. Musela to být silná intoxikace. Kdyby se vám nějaké stavy vracely a potřebovala jste psychiatra, tak se na mě klidně obraťte. Rád vám pomohu.