pernik
trubka127
Chtela jsem zeptat,mam kluka,kteryho mam fakt rada a on me ,ale je tu problem a to jsou drogy,nebere kazdy den asi tak jednou za tyden,ale bojim se o nej,prosim poradte jestli s tim ja neco muzu udela dekuji za odpoved

Odpověděl:
Dobrý den, chápu, že je to pro vás nepříjemná situace, když někdo, na kom vám záleží, bere drogy. Ale pokud on sám s tím nebude chtít něco dělat, tak s tím těžko uděláte něco vy. Můžete si s ním v klidu promluvit a říct mu, že o něj máte strach a že se vám jeho braní nelíbí, ale to je asi tak všechno. V okamžiku, kdy váš přítel bude chtít svou situaci změnit, můžete se začít bavit o tom, jak si to on sám představuje a jak byste mu mohla v jeho rozhodnutí pomoci vy. No, přeji hodně štěstí a když tak ještě napište. PS: Jen bych si vás dovolila upozornit, že pokud přítel bere injekčně, určitě dodržujte zásady bezpečného sexu (kondom). A také buďte opatrná a dávejte pozor, ať nezačnete brát s ním. Stává se to dost často.