MJ
snoopy
Zdravím, milá poradno. Je fajn, že tady jste. Obdivuji vaši práci, pomáhat lidem. Je mi 22. Zhruba od svých 15-ti kouřim trávu. Dalo by se říct, že denně. Tak poslední 2 roky se snažim dát si pauzu a to ze zdravotních důvodů. Jak fyzických (bolej plíce, pamět total v řiti, koordinace pohybu total v *iči i nezhulenej se doecla motám- srovná se to vůbec ? bolej mě ledviny- ale to je asi z nastydnutí-chodim často na hajzlik...... ) tak i s psichyckejch (paranoia,strach, celkem i slyšim hlasy- jakoby komentovaný moje myšlenky,každopádně dřív (řekněmě 3 roky zpět jsem žádný pocit strachu,nebo sledování, či slyšení hlasů neměl....... ) Ale těch důvodů je víc, skoro nikam nechodim, tudiž se nevídám ani z žádnejma slečnama a to mně vadí asi nejvíc.Sem ve znamení štíra a to je jak známo "*rdací" znamení. A tak nějak se to ve mě pere.Několikrát se mi to povedlo, řekněme tak 10x na 2-4 tejdny a pak sem to zas rozhulil -stačil jeden špek. Chtěl bych to vydržet aspoň ty 3 měsíce. Během těch "nehulících týdnů" sem měl docela problémy s agresivitou, prostě mě vytočila skoro každá píč*vina. Taky mě trápila nespavost, prostě takový ty klasický příznaky, ale dalo se to jakžtakž vydržet a i ty psichycký problémy začali ppppooommmaallliiinnkkuuu ustupovat.Konec pauzy byl,když sem to nevydržel a toho špeka prostě dal. Neuvěřitelně mně to pomohlo, prostě sem se sklidnil, pohoda, ůleva, prostě mi to udělalo strašně dobře...... Chtěl bych se zeptat, jestli když bych to vydržel nehulit, tak dlouho, aby se tělo vyčistilo (několik měsíců) a trochu se srovnal psichycky (nabral sebevědomí, a taka to v tom "nehulícím období" rostlo a možná si i našel slečnu) tak jestli bych si pak mohl znova sem tam zahulit. Nechci se MJ vzdát, ale udělat z ní takovou starou dobrou známou. :-) No, to je tak, asi ,možná, spíš ne, všechno. Doufám, že to zvládnu sám. Nějaký ty síly ještě mám. :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se rozhodnete skoncovat s užíváním konopí a skutečně delší dobu vydržíte nehulit, tak bych doporučoval spíše už u nehulení zůstat. Také stavy, které popisujete v souvilosti s užíváním konopí se mohou vrátit a přetrvávat i potom, co hulení zanecháte. Některé ze stavů, které popisujete mohou být potenciálně vážné a mohou si vynutit léčbu. Tak bych na vašem místě moc nehazardoval. Navíc mám pocit, že pokud máte takové problémy s kontrolou užívání konopí, tak se stav po vysazení a dlouhodobější abstinenci zlepší jen čátečně. Pokud zahulíte, tak se velmi pravděpodobně vrátíte k hulení s frekvencí podobnou, jako v současné době.