trava a cigara
warrior
dorby den,prosimvas zajimalo by me kdyz kourim 3tim rokem dene cigarety a 2 roky taky dene travu jestli pak pri sportu si nejak hodne nenamaham treba srdce apod. Napr pri behani mi to skoro vubec nevadi (behat sem zacal nedavno) nezadejcham se a muzu klidne bezet i dyl. Jinak travu si dam akorat tak 1-2 speky vecer a zhruba 2-15 cigaret dene. Hrozi treba ze se srdce rychlejs "opotrebuje" a budu mit infarkt kterej je u nas v rodine obvyklej. Oba moji dedove umreli na infarkt. Cigarety bych omezil na minÿmum ale stou travou je to horsi,stou prestat nechci. Diky za odpoved naschle

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud o tom uvažujete takhle, tak bych asi doporučil kouření opustit. Taky poznámka o tom, že kouření způsobuje srdeční choroby, co je na krabičkách, tak ta tam není jen tak. Ona je to pravda a dokonce jsou to právě ty choroby, které se projevují infarkcem. Takže nekouřit vůbec. Co se týče konopí - tak tam ještě krom jiného se přičítá přímý vliv na srdce. To může prognosu ještě více zhoršit. Samozřejmě záleží na vás. Ale pokud jste rozhodnut jednu z těch drog opustit, tak to udělejte. Pokud jsou to spíše cigarety, prima, přestaňte kouřit. Je to určitě rozumný krok.