syn
mama
Pred mesicem jsme zjistili,ze nas syn-23let-bere pervitin.Vyhrozuje nam ze se zabije,opakovane lze.Drogy nechce prestat brat.Trikrat nesel do prace.Dnes po jeho agresivnim vystupu jsem rekla,ze pokud nebude dodrzovat pravidla(prestane drogy uzivat,bude chodit do prace),nebude u nas bydlet.Rozkopal veci ve svem pokoji a odesel k divce,ktera ho k drogam privedla.Nevim co dal,jak mu pomoci.Prosim poradte.dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že vaše odmítnutí je celkem dobrým začátkem řešení. Nebo může být. Člověk přestane brát drogy až v tu chvíli, kdy mu to přestane být příjemné. A bydlet na ulici, nemít prostředky, čisté prádlo, ... To může být taková nepříjemná situace, která jej donutí k zamyšlení. Jen je dobré takové rozhodnutí dodržet, pokud má být účinné. Jinak nejlepší radou je zajít se někam poradit. V terapeutických a poradentských centrech existují skupiny a individuelní poradenství pro rodinné příslušníky závislých. Tam bych doporučoval zajít a vymyslet společně s kolegy další postup. Pokud potřebujete kontakt, napište odkud jste a já vám nějaký kontakt zkusím vyhledat.