NEVLADZEM
JULISA z TN
Zdraviiim .... moj chlapec , berie PERVITIIN ... PREBOHA CO MAM ROBIT ??? Najhorsie je , ze sa tym niciii .. ja mu neviem pomoct ZACIINA NA MNA KASLAT .. luubim ho , tvrdi , ze aj on mna .. LEN KED TEN PERVITIIN dost prekaza ... horsie je , ze jemu sa to paaci , staale to chce brat !

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, pokud nechce přestat brát, tak mu těžko pomůžete. Jediná šance je ho přesvědčit, že jeho stav je neakceptovatelný a musí s užíváním pervitinu něco dělat. Jedna z možných variant je, že když dorazí intoxikovaný, tak mu řeknete, že je jeho stav pro vás neakceptovatelný a pošlete jej pryč. Také bych vážil, zda se s uživatelem pervitinu intimně stýkat, protože by se mohlo stát, že vás nakazí žloutenkou, nebo AIDS, což jsou infekce, které jsou celkem časté. Víte lidem se drogy líbí obyčejně do té chvíle, kdy nejsou s jejich užíváním spojené nějaké nepříjemnosti. Nepřijemností může být například to, že se s ním v intoxikaci odmítnete stýkat a nebo s ním odmítnete mít intimní kontakty protože vás může nakazit a nebo proto, že je to nepříjemné. Měla byste si také dát pozor, abyste nazačala užívat také. Víte, dáte si 1x a pak už budete brát. Stává se to často. Například pod záminkou, že si dáte společně naposledy. P.s. V intoxikaci vám samozřejmě ublížit může.