porvý subutex
Mat
dneska jsem si s kamarádem dal subutex dvojku. On bere nějakeký čas dvě tabety. mně říkal že si mám dát jednu . žádný zážitzky jsem moc neměl příjemný. jen mě začalo hučet v uších ale až asi po řech hodinách a pořád jsem padal k jedný straně. bylo mi blbě. strašně jsem se bál. teď už je to asi deset hodinale mám opiřád takovou divnou hlavu a bolí mě na pravý straně břcicha . mohlo to být z topho. už to nechci opakovat. máj jen obavy o toho kámoše, on tak třikrát do týdne si vezme jak říká. a ně co z toho asi má.jak to že mně bylo blbě a jemu ne?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Subutex patří mez opiáty a pro ty je charakteristické, že po několik prvních dávek je většině lidí špatně. Někdo je nesnese vůbec. Možná jste právě Vy ten případ. Rozhodně to není droga na experimentování, protože je silně návyková, jako všechny opiáty a zvyšuje se u ní tolerance, tzn. že časem potřebujete čím dál vyšší dávky. Kamarád si vybral sám ale jestli Vám můžu poradit, držte se svého rozhodnutí, že takový zážitek už nechcete opakovat. A rozhodně byste se neměl tak snadno nechat přesvědčit k podobným experimentům...