alkohol
maki
Dobrý den, mám pocit že má příbuzná najně pije je hodně náladová a hodně se hádá a je přecitlivělá nevím jak ji pomoci našla jsem u ni alkohol .Poradtě jak se k ní správně chovat děkuji .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, velmi to záleží na tom, jak blízký spolu máte vztah. Pokud to jde, zkuste se s ní o tom otevřeně bavit, řekněte jí, jaké změny na ní pozorujete. Neosočujte ji hned z alkoholismu, spíše se jí zeptejte, co jí trápí, co se s ní děje a jestli má pro to nějaké vysvětlení. Můžete jí i říct, že jste i uvažovala o možnosti, že má problém s alkohlem, ale že byste chtěla slyšet její verzi...Zkuste být prostě v rozhovoru co nejotevřenější, aby neměla potřebu se bránit a vymlouvat.Pokud by problém přiznala, můžete jí nabídnout pomoc při hledání nějaké odborné péče.