test ?
honzsikh
dobry den , chtel bych se zeptat esti existuji nejake jednoduche testy na pritomnost THC v tele , podobne jako těhotenskym testu nebo tak podobne ?? Děkuji za odpved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Existují řada testů, které se liší svou spolehlivostí, cenou i dobou, kterou zpětně mapují. Asi nejsnadněji dostupné jsou testy z moči, které můžete koupit (objednat) v lékárně. Než je použijete, přečtěte si pozorně informační letáček, kde najdete informace o jejich spolehlivosti a o tom, jak dlouhou dobu zpětně mapují. THC zůstává v těle poměrně dlouho a tak můžou být výsledky positivní i po několika týdnech abstinence. Nevím, proč se vlastně ptáte. Sama zastáncem testování na přítomnost drog příliš nejsem, vyjma určitých situací. A pokaždé doporučuji dopředu zvážit, co bude po testech následovat, ať už bude jejich výsledek jakýkoli. S pozdravem, Gabriela Koryntová.