nevim
krisent
zdravim, mam problem, aby jste me pochopili, tak zacnu ze zacatku..moje mamka, byla dusevne nemocna-deprese.brala prasky, jednoho dne se zabila...bylo mi 9, me detstvi nebylo bajecne, kdyz mi bylo 19, porodila jsem dceru, po roce mi ji jeji otec(muj ex.-nyni)vzal, a ziskal ji do vychovy...brani mi ve styku s ni..ja nevidela svou dceru 9mesicu..mam uz rok noveho pritele, se kterym to mam take tezke...obcas me zmlatil, ale vim,ze me miluje...a to jeste je vse na me, vydelavam-prostitutka...on je ale v takove situaci,ze jentak si zadnou praci nenajde..ja ho moc miluji,je pro me vsim, on me taky....ale od te doby, co nemam to dote, tak jsem na rozpad, chovam se impulzivne, casto se ani neumim smat, jsem clovek, ktereho nic netesi, tesi me jen to, kdyz me pritel pevne drzi za ruku, lezi vedle m..jsem stale nervozni, porad musim klepat nohama, .....nevydrzim v klidu....mam si radeji udelat nejake vysetreni...dekuji..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Popisujete svůj život jako sled nelehkých událostí - smrt matky, rozvod, zákaz styku s dítětem, přítel Vás mlátí, leží na Vás tíha výdělku atd. Jediná světlá věc je Vaše lásky k příteli a jeho přítomnost. Bohužel nedokážeme takhle přes internet řešit tak složité situace, jako je ta Vaše. Jestli tedy máte odvahu a chuť zajít za odborníkem, určitě to zkuste. Doporučila bych Vám psychiatra, psychologa a nebo psychoterapeuta. Kdybyste napsala odkud jste, mohla bych Vám třeba i někoho doporučit. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: O drogách není ve Vašem dotaze ani zmínka a tak jsem se chtěla zeptat, co Vás přivedlo na naše stránky.