terka
pro Báru Orlíkovou: myslím, že jste mě špatně pochopila. nemyslela jsem tím, že bych chtěla zkusit BRÁT DROGY, ale potřebuji pokus do školy do biologie (myslím např. důkaz kofeinu v coca-cole atd.)

Odpověděl: Bára Orlíková
Aha, takové dotazy tady nejsou zrovna moc zvykem a v 99% případů se v případě "pokusu s drogami" jedná o užívání drog, tak se omlouvám za nedorozumění. Nevím sice, proč máte takovéto zadání na hodinu biologie - pokud se jedná o teoretický model, tak asi proč ne, ale pokud jde o nějaké laboratorní cvičení, tak se mi to zdá dost zvláštní. I když, pokud by nešlo o nelegální drogy... Nějaké informace - pokud jde o teorii - můžete najít například na www.biotox.cz/drogy (Encyklopedie rostlinných drog), kde jsou uvedeny údaje ohledně extrakce účinných látek z některých přírodních drog (například extrakce kofeinu z čajovníku). Musíte se ovšem na těchto stránkách zaregistrovat, jinak Vás to k těmto informacím nepustí.