chomáčky
emilka
našla jsem synovi chomáčky marihuany v igel. pytlíčcích, hrozně poslední dobou kašle a zhoršila se mu i pleť, může to být následkem kouření, inhalováním mariánky. Co se s těmi chomáčky dá dělat, drolí se to na kouření, nebo se to dá i šňupat, mohou se kouřením marih. poškodit plíce dlouhodobým používáním (syn má 18 let) apod. Nebo je to neškodná droga?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, ptáte se na hodně věcí a tak bych Vám doporučila podívat se na stránku www.drogovaporadna.cz, kde v části "O drogách" v sekci "Cannabinoidy" najdete většinu informací, které vás zajímají. Ve stručnosti mohu odpovědět, že kouření marihuany může se zhoršením pleti souviset, ale také nemusí; z marihuany se balí cigarety, které se kouří, ale lze ji užívat i jinými způsoby; marihuana se nešňupe. Dlouhodobé užívání marihuany s sebou nese rizika podobná jako kouření cigaret, ale i některá další. Po přečtení informací na uvedené stránce budete vědět víc. Jestli bude i tak něco nejasné, zeptejte se znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.