prosim o odpoved
devil-1
Zdravim Vas! Mam takove problem muj pritel, bral asi pred trictvrte rokem pervitin(ale nestrilel si ho do zil!!!!) a taky mel dost partnerek na sexualni zivot...uz jak bral tak mel na sobe takove ty ,,fetacke,, vyrazky vite jako ekzem...suche a proste takove flicky...ted se mu to rozsiruje dal,ale jsem si jista ze drogy uz nebere, max. marihuanu...muzete mi rict jak vypadaji léze? u hiv? protoze mame ted oba strach zda li to neni ono,ale nekrvaci mu to, jsou to povrchni fleky ne ze by vystupovaly apod...myslite ze je mozne aby to byl nejaky ,,nasledek" na chemii co do sebe cpal?ja nic nemam jsme spolu rok a zadne fleky ani nic bolaky nemam,tak snad doufam ze to hiv neni...jen bych chtela slyset vas nazor...protoze vim ze hodne narkomanu a drogove zavislych ty fleky ma...ma je na nohou a rukou.... dekuji predem za odpoved

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Již v minulosti jsem pravděpodobně Vám na podobný dotaz odpovídala. A i tentokrát bude má odpověď stejná - takhle na dálku nelze říct, o co přesně jde. I podle popisu, který uvádíte v tomto dotazu, se domnívám, že může jít o kožní plíseň, nějakou kožní infekci nebo alergickou reakci. Píšete, že již třičtvrtě roku nebere. V takovém případě je jeho tělo po fyzické stránce od pervitinu dávno čisté. Doporučila bych Vám, resp. Vám i Vašemu přiteli, zajít si na testy, abyste měli jasno v tom, jestli jde o HIV. Ale hlavně doporučte příteli návštěvu kožního lékaře. Píšete po druhé a tak soudím, že Vás to opravdu trápí. Ale takhle přes internet Vám nemůžeme víc nabídnout. Jinak než přes testy a návštěvu lékaře se pravdu nedovíte. Jestli nevíte, kde se nechat otestovat, nebo kam zajít, napište odkud jste a pošlu Vám kontakt. S pozdravem, Gabriela Koryntová.