Co ted
Evka
Dcera bere pervitin 2 roky,vykaslala se na skolu.do prace nechce okrada mne i babicku.Porad slibuje sliby neplni,Jak mam postupovat?psycholog radil nevyhazovat z domu, ale ja uz nic namam, jen starosti a dluhy, babicka je pred nervovym zhroucenim.Dceri je 18 let, byt je babicky, dcera pokud je doma spi a ji a casto je agresivni.Jak mam postupovat?Dekuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Ve svém dotazu popisujete svou nelehkou situaci - dcera bere drogy, lže, je agresívní, krade doma, dělá dluhy, babička se nervově hroutí apod. Chápu, že nechcete dostat dceru do větších problémů a podávat na ní trestní oznámení. Ale také rozumím tomu, že už nemůžete dál. V takové situaci máte jistě právo na to, oznámit dceři, že za takových podmínek s Vámi nemůže bydlet. To ovšem není jednoduché rozhodnutí. V tuhle chvíli toho vím o Vás a Vaší situaci příliš málo na to, abych Vám poradila, co dělat. Nicméně věřím tomu, že je dobré tak velká rozhodnutí dělat s chladnou hlavou a plným vědomím všech výhod i rizik. Doporučila bych Vám obrátit se na odborníka, který se věnuje rodinám a blízkým lidí, kteří berou drogy. Mohla byste si s ním o všem promluvit a zjistit, jaké máte možnosti. Bohužel nevím, odkud jste, abych Vám poradila, na koho se obrátit. Buď napište a nebo hledejte na stránkách www.drogy.net pod odkazem "Kontakty". S pozdravem, Gabriela Koryntová.