Domácí násilí
Bingo
Bohužel moje kamarádka má doma narkomana kterému neni pomoci,protože vyzkoušeli všechno.Nejsmutnější je to, že ohrožuje sebe i jí,je vulgární,agresivní,krade jí peníze, vydírá atd.mám o ní strach ,protože se to stupňuje a nic nepomáhá.Je psychicky vyčerpaná .Je to velice agresivní a psychicky narušený syn,který se nechce léčit, ale svojí mamince dělá ze života pekla.Nikdo si nedokáže ani představit co ona prožívá,jak se bojí.Vůbec nevím co dělat a nemohu čekat až jí nebo i sobě něco udělá.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Chápu, že je pro Vás těžké nečinně přihlížet tomu, jak syn ničí svou vlastní matku, Vaši kamarádku. Co můžete v tuhle chvíli udělat? Buďte kamarádce trpělivou oporou. Můžete jí nabídnout pomoc v tom, že jí doporučíte zajít si o tom všem promluvit s odborníkem. Nebo jí dokonce na podobnou schůzku doprovodíte. Bohužel není jediná, kdo podobné problémy řeší. Ale možná i tohle poznání jí celou situaci ulehčí. Vám nezbývá nic jiného, než čekat, až si kamarádka sama uvědomí, že má problém. A že s ním chce něco dělat! Napadá mě ještě jedna věc. Můžete s kamarádkou mluvit o tom, jak se v této situaci cítíte a jak ji vnímáte Vy. Je dobré, že má Vaše kamarádka ve Vás někoho, komu se může svěřit, ale nenechte se vtáhnout do hry, kdy by si kamarádka stále dokola stěžovala a nic nedělala pro změnu, Vy poslouchal/a a litoval/a. Stačí to takhle? Gabriela Koryntová.