Amfetamim a tehotenstvo
sneef
Zrejme som tehotna. O tom ma presviedca lekar, mne tehotenske testy ukazali, ze nie som. Uz niekolko roov beriem amfetamin, pervitin a kadeco ine, miesam z alkohom. Je vobec sanca, ze dieta bude zdrave?

Odpověděl: Jakub Minařík
Je. Ale bylo by nanejvíš rozumné, abyste se v braní krotila, pokud možno jej úplně přerušila, včetně pití alkoholu. Pokud je těhotenství na začátku a bude se jevit, že nedošlo k poškození vlivem užívání na začátku těhotenství, tak je rozumné přestat brát a pít alkohol. Alkohol může způsobit vážné a nevratné poškození plodu (fetální alkoholový syndrom), pervitin krom poškození plodu může vyvolat předčasný porod a nebo potrat. Takže, pokud se rozhodnete si dítě ponechat, tak abstinujte. Je to jediná cesta k šanci na zdravé dítě.