kontakt na léčebnu
gábina
Dobrý den, potřebovala bych kontakt na nějakou léčebnu , kde může být matka s dítětem- miminkem- po celou dobu - je z jižních čech lépe dlouhodobou a ppopř. nějaké info , jak to funguje z přihlášením. děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, pro klientky-matky bych Vám doporučila Terapeutickou komunitu Karlov SANANIM. Je to specializované zařízení pro střednědobou pobytovou léčbu (6-8 měsíců)a sociální rehabilitaci osob závislých na nealkoholových drogách, mimo jiné i pro matky společně s dětmi, shodou okolností v jižních Čechách. Klientky-matky jsou přijímány prostřednictvím Denního stacionáře SANANIM (Praha 7, Janovského 26), kam mohou přicházet i bez objednání a to každý čtvrtek od 9 do 15 hodin, případně telefonicky (220 803 130, 605 212 175), obracet se můžete na PhDr. Ilonu Preslovou nebo na Veroniku Motyčkovou. Bližší informace o Terapeutické komunitě i Denním stacionáři naleznete na stránkách www.sananim.cz S pozdravem, Niké