C s ním dělat?
yasmine
Dobrý den, chodím s klukem, který je závidlý na pervitinu.(Mě k tomu díky bohu nikdy nestrhl ani se mu to nepovede)Na nějaký čas toho nechal, ale momentálně do toho spadl znova spojila jsem se s jeho rodiči a sestrou, všechno řešíme společně, bydlíme společně..ale po včerejší noci už nemáme sílu nikdo..Nikdo nevíme co s ním dělat...poraďte...

Odpověděl: Jakub Minařík
Variantou by byla jistě léčba. Jen je otázka, zda partner je ochoten udělat něco pro to, aby přestal brát drogy. To je otázka, kterou mu asi musíte položit. Jinak léčbu jsme schopni vám pomoci zprostředkovat a pokud napíšete odkud jste, mohli bychom vám doporučit i nějaké ambulantní centrum, kam byste se mohli zajít poradit. Nu, i pokud on by o léčbu nestál, tak myslím, že je moudré, kdybyste se na nějaké poradentské centrum obrátili i tak. Existuje poradenství pro rodiče a blízké závislých, které jim má pomoci se v problému lépe orientovat a učinit takové kroky, které povedou ke změně chování závislého. Prostě vy i rodiče pak situaci budete lépe zvládat a zprostředkovaně dotlačíte partnera ke změně. Pokud byste o něco takového stála, tak také napište, zkusíme vám doporučit kontakt.