Naivka
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na PCP, dnes jsem dělala synovi test, jedná se o MultiScreen, který používají některé organizace při nástupu do zaměstnání. Pozitivně mi vyšlo THC, a tak nějak prapodivně PCP, proto se chci na tuto drogu zeptat, jak působí, za jakou dobu ji organismus dokáže vyloučit? Vím o synovi že občas užíval pervitin + THC, je možné přestat bez pomoci? Říká že ted chut nemá, že je to vpohodě. Nevím jak dalece se tomu dá věřit. Jinak, byla jsem se informovat v K- centru v Holešovicích, u Dělnické ulice, a přístup pracovníků byl fantastický, byla jsem také ve Školské ulici, v Therapy, mluvila jsem s p. mgr. a byla jsem docela dost zklamaná...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jedná se o phencyclidin-pepiridin, této droze se říká andělský prach. U nás nejde o příliš rozšířenou drogu, ale je za to poměrně nebezpečná. Všechny důležité informace o ní naleznete na www.extc.cz, v sekci "drogy", ve výběru úplně poslední. Co se týče rychlosti jejího vylučování z organismu, odhaduji to na několik dní, ale je to opravdu jen odhad, protože námi běžně používané testy tuto drogu netestují. přesnější informaci by Vám řekli na lince toxikologického informačního centra - tel.224 919 293. Co se týče Vašeho syna, bohužel Vám těžko poradím, jestli mu věřit, nebo ne. Určitě je to těžké poznat i pro Vás, a to s ním žijete, natož pro mě z několika řádek. Nicméně, pokud by se rozhodl přestat, je to s pomocí odborníků vždycky snazší, ale někdo to zvládne i sám. Také je to velice individuální. Jinak je dobře, že Vám vyhovoval alespoň přístup v jednom z našich zařízení. Každý vyžaduje jiný druh péče a právě různé nastavení různých zařázení toto umožňuje. Proto je možné, že přístup v poradně pro rodiče Vám nebude vyhovovat, ale právě K-centrum bude to pravé pro Vás...