silvusha
dekuju vam za odpoved.Ano dosti to chapu ale jine kamrady newim snima ako rozumim neni jenom o tom alkoholem a jine dlasi drogy.Prozivame i proste jinych veci.a co treba o vyvoji muze poskodit..???

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, to s těmi kamarády není o porozumění, ale především jde o to, že pokud se budete stýkat s lidmi, kteří berou drogy, pijí alkohol, ... tak nejspíše budete brát drogy a pít alkohol s nimi. Je to celkem logické a bývá to obvyklé. Ani já bych pravděpodobně neabstinoval, kdyby všichni moji kamarádi brali. Protože dřívě nebo později bych potřeboval brát s nimi, abych jim rozuměl a mohl se s nimi dále stýkat. Co se týče vývoje, tam jde především o harmonické utváření psychiky. Pokud budete častěji užívat psychotropní látky budete se potýkat s problémy, jako jsou úzkostné stavy, deprese, problémy se sebeovládáním, ... Prostě budete mít problémy, které jsou otravné hlavně v tom, že jsou dlouhodobé a obtíženě se odstraňují. Je proto moudré se jich vyvarovat.