Pedro......
M@doNNa
Dobrý den ...mám menšíí problém asi předd...no nevim asi třema měsícema jsem přičuch k pedru....né že by to bylo poprvé ale ....to moje poprvé byl takovej experimetnt..niméně....noo o zimních prázdninách jsem se vyjel asi 5x ....no a potom jsem to hodil do takovej kolejí ...jako že jednou za čtrnáct dní - za 250 .....nooo a poslední tejdny....mám pocit ...že už jsem to moc rozjel...jako že každej pátek...to mi příjde mooc....a trochu bezdůvodný......- je to jen energi.....no áá ted k mému problému....nejde o to že bych začal smažit přes tejden.....prostě to ani není možný i kdybych chtěl jako že nechci....ale dneska se mi to kecá...včera sem se vyjel jak drak.....celej tejden bude v poho a pak zas ten zkurvenej pátek.....tak se ptám jak eliminovat páteční mlsnou.....moc díky za odpověď M@doNNa

Odpověděl:
Dobrý den, jste šikovnej, že Vás pravidelnost ve Vašem užívání znepokojuje, ne každý, kdo užívá jako Vy, si uvědomuje, co riskuje a že by si asi měl dělat starosti... Od každého pátku (víkendu) už nemusí být moc daleko k častějšímu braní, ze kterého se pak vyskakuje dost těžko. Jak eliminovat páteční mlsnou? Především musíte být rozhodnut a odhodlán, vůle je třeba. Pak bych doporučila zvolit pokud možno jiné prostředí a zábavu (často i společnost), než bylo pro Vaše pervitinové výjezdy obvyklé a určitě se v tu dobu nedostat do kontaktu s pervitinem samotným, ideálně ani s lidmi pod jeho vlivem. Takže pokud jste užíval např. v klubu, při nějaké hudebním stylu se stejnou partičkou - může každá z těch jednotlivostí (typ hudby, klub, šňupající - nebo už našňupnutý kamarád) "spouštět" chuť na to dát si. A nebo pokud budete na místě, kde se dá pervitin pořídit, může vzít Vaše odhodlání za své. Také myslete na to, že užití alkoholu, nebo marihuany velmi pravděpodobně sníží Vaše odhodlání a sebeovládání - takže v rizikovém prostředí, společnosti nebo čase je bezpečnější zůstat střízlivý. No a někomu pomáhá "nahlížet na to pozitivně", když to jde - tj. nemyslet na to, jako na odpírání si něčeho příjemného, ale např. "zkouším se bavit jinak, nepotřebuju k tomu pervitin..., dělám to pro sebe..., žiju zdravě..., dnes nepodporuju černý trh... - vyberte (nebo vymyslete) něco co je Vám blízké. Přeju hodně sil. PS A kdyby se Vám nedařilo, ozvěte se a poradíme Vám místo, kde by Vás mohli podpořit, pomoci Vám.