Je huleni halucinogeni?
salamounka
Chtela sem se zeptat jestli je huleni jako tráva halucinogeni....pred par dny sme s kamosema hulili travu...nejdriv to bylo v pohode...ale pak se jedny kamosce delalo spatne a zacala strasne rvat ze se zblaznila a ze vi co je po smrti.....Vsichni sme se o ni desne bali....najednou vybehla ven a spadla do snehu.....ja sem sla k ni a zdalo se mi ze nedejcha....ale asi jenom spala...pak to zacinalo bejt v pohode....a vratili sme se do postele ja sem pak vubec nemohla usnout a strasne sem se vsech bala...byl to hoznej pocit strachu...bala sem se ze me vsichni chtej zabit.....usli sme.A druhej den rano sme byli vsichni hrozne zmateny a ta kamoska se bala ze se ji ty pocity vratí. My uz sme hulilli spoustukrat ale tohle se mi nikdy nestalo.....myslela sem si ze po trave je vetsinou hezky a prijemne...alespon sem to tak vzdycky mela.....ale ted to byl spis strach a hruza.... takovej ten pocit vysmatosti se dostavil az tag odpoledne......byly to ty stary dobry pocity zhulenosti..fakt tohle byla uz pohodicka!!Tak evim jestli je to normalni a nebo jestli sme se z toho huleni fakt uzzblaznili no....???? ps:a muzu si vzit treba druhej den potom co sem hulila prasek na hlavu..??...treba ibalgin nebo brufen??....diky moc za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Konopí patří mezi látky s halucinogenním efektem. Síla a hloubka stavu závisí především na kvalitě drogy, resp. obsahu účinných látek a na jejich poměru. Když užijete dostatečně velkou dávku tak se vám může snadno rozběhnout stav jako ten, který popisujete. Někdy se mu říká Bad trip. No, také se může stát, že se vám tenhle stav vrátí při dalším hulení, nebo dokonce i když si nedáte (flash back). Ohledně léků na bolest hlavy brufen a ibalgin - ano, můžete si je klidně vžít. Neměly by vám uškodit.