iva
Dobrý den, jsem z Brna a můj přítel již tři roky bere pervitin - nitrožilně. Prosím zašlete mi kontakt na nějaké protidrogové centrum v Brně. Ráda bych tam zašla poradila se jak mám postupovat aby přestal mám pocit že to dělám jaksi naopak výhružky ani dohody nezabírají. A pořád mi něco slibuje a samozřejmě slibu nedostojí. Děkuji mnohokrát Iva

Odpověděl:
Dobrý den, Ivo, zajít se někam poradit a problém probrat s někým z odborníků je ve vaší současné situaci určitě ta nejlepší varianta. Takže pro základní poradenskou konzultaci vám můžu doporučit: K-centrum Drug Azyl Vídeňská 3 639 00 Brno Tel./Fax: +420 543 249 343 drugazyl@podaneruce.cz Poradenské služby pro rodiny a blízké uživatelů drog v Brně také poskytuje: Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium Hapalova 22 621 00 Brno - Řečkovice Tel./Fax: +420 541 227 704 GSM: +420 732 319 132 Více informací o těchto zařízeních najdete na www.podaneruce.cz Přeji hodně štěstí vám i vašemu příteli. J.