možnosti léčby
Lenka
Chtěla bych se informovat o možnostech a typech léčby závislosti na marihuaně. Dozvěděla jsem se o jakési substituční léčbě. Zajímalo by mě, které možnosti léčby jsou pro tuto závislost možné. Moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Substituční léčba při závislosti na marihuaně je pro mě novinkou a jsem si skoro jistá, že žádná taková u nás neexistuje. Substituce se užívá při závislostech na opiátech, marihuana je podstatě jiný a méně nebezpečný druh drogy. Co se týče možnosti léčby, pro Vašeho bratra by byla - ale zase pouze v případě, že on sám bude chtít - vhodná léčba ambulantní. To znamená docházet k nějakému odborníkovi např. 1x týdně a moci s ním mluvit o tom, proč je pro něj marihuana důležitá, jaké mu působí problémy atd.